איך להוריד את הבטן במהירות

איך להוריד את הבטן במהירות היא תהייה שמשותפת לרוב האוכלוסייה ובוודאי שהיא מעסיקה במיוחד ספורטאים ומתעמלים שמעוניינים להשיג מראה חטוב, שרירי ושטוח ולפעמים נתקלים בקושי רב דווקא כשהם מנסים למצוא דרכים שונות (ומשונות) איך להוריד את הבטן במהירות.

להוריד את הבטן במהירות

מה נחשב כבטן מלאה?

משקל הגוף אינו יכול להיחשב כמעיד בהכרח על מראה הבטן. יתכן בהחלט שאדם בעל משקל גוף עודף יתאפיין במבנה גוף שמרכז את עודפי השומן דווקא באחוריו או ברגליו, למשל. משקל גופנו גם קשור למסת השריר שבו, וגם זו יכולה לקבע לנו משקל גבוה אבל מראנו יהיה חטוב ומתוח באזור הבטן. שיעור השומן הממוצע אצל גברים עומד על 15%-13% ואצל נשים על כ-17%. עליכם להבין שאם אלו אחוזי השומן שנמדדו בבטנכם הרי שמדובר בנורמה ואתם לבטח לא בעלי כרס משתפלת.

 

מי שמעוניינים בבטן סופר-שטוחה ואולי כזו עם שרירים וריבועים יצטרכו בהחלט להתאמץ יותר באימוניהם ובהקפדה על תזונתם כדי להגיע לתוצאה של 10% שומן בלבד בבטנכם.

ירידה במשקל

צמיגים ארורים – אז איך להוריד את הבטן במהירות באמת?

כדי להוריד את אחוז השומן בבטנכם תזדקקו לפעילות גופנית אינטנסיבית, שמומלץ לעשות בחדר כושר ובלוויית מדריך ומאמן צמוד, וכן תזונה מאוזנת. לצורך קביעת תפריט תוכלו להיוועץ במאמן שלכם או בדיאטנית.

 

מבחינת הפעילות הספורטיבית כיום סבורים מומחים כי שילוב פעילות אירובית (רכיבה על אופניים, ריצה, הליכה) עם מה שמכונה פעילות אנ-אירובית (סטים של תרגילי אימון כנגד משקל הגוף או עבודה עם משקולות). אבל מכיון שברצוננו לגלות איך להוריד את הבטן במהירות הרי שעלינו לשרוף היטב קלוריות. לשם כך תצטרכו להיות מחויבים לאימונים לא פשוטים. עליכם להתאמן כשלוש פעמים במהלך השבוע, יותר מ-30 דקות ועד שעה כל אימון. לאינטנסיביות הזו יהיו תוצאות שידהימו אתכם והבטן תיעלם ובמקומה יצוצו שרירים.

 

לסיכום ניתן לומר בתשובה לשאלה איך להוריד את הבטן במהירות ולרדת באחוזי השומן המצטברים בה,  שחובה להקפיד היטב על תזונה מאוזנת ולשלב יחדיו פעילות אירובית ופעילות אנ-אירובית שיעשו באופן אינטנסיבי. בהצלחה!

 

הירשמו עכשיו לאחד ממועדוני הכושר של ספורטר, ומדריכי הכושר שלנו יסייעו לכם להגיע אל המטרה! השאירו פרטיכם כאן ונחזור אליכם.