איך לרדת 5 קילו

איך_לרדת_5_קילואיך לרדת 5 קילו ממשקל הגוף כדי להיכנס לחליפה המחויטת מפעם? אלו אותם 5 קילו שיגרמו לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו ויוסיפו למראה הכללי את החן שלהם. אותם קילוגרמים שיגרמו לנו להיות קלילים וחיוניים. עודף משקל הוא מחלה בפני עצמה, שאם לא מטפלים בה, לא רק על ידי תזונה, אלא גם על ידי התעוררות של הגוף, נקלעים לבעיות בריאות לא נעימות. אז איך עולים על המסלול?

הדרך המהירה לירידה במשקל

כל האמרות הנדושות והכללים הידועים של צמצום פחמימות ולסגור את הפה בהחלט חלים כאן. ההימנעות מגלוטן, אכילת ירקות ולשתות המון בהחלט מראים תוצאות בפרק זמן קצר. אבל אין קיצורי דרך באמת. כדי לרדת במשקל בצורה בריאה ולא רק לקבל את האשליה שרזינו, חייבים לשלב עם תזונה בריאה פעילות גופנית אירובית ופונקציונלית. שיטות מהירות לאיבוד משקל גורמות לנו לאבד נוזלים אשר משלים אותנו כי מדובר בהשלת קילוגרמים עודפים. הצמצום באכילה אכן גורם לנו לעלות במשקל בקצב איטי יותר, אבל הספורט הוא זה שמעצב את השריר וגם גורם לנו להרגיש טוב יותר.

איך לסגל אורח חיים בריא?

השיטה הבטוחה כאמור היא לשלב אורח חיים פעיל עם תפריט קבוע. לשם כך ריכזנו עבורכם מספר כללים שיסייעו לכם לרדת 5 קילו. הכלל העיקרי הוא להקפיד על ארוחה מזינה ומלאה, עיקרית אחת ליום. מכורח ההרגלים שלנו, הארוחה העיקרית שלנו היא בצהריים. הארוחה צריכה להכיל בעיקר חלבון. הכלל השני הוא לשמור על סדר בין הארוחות, לקבוע כי יהיו 4 ארוחות במהלך היום ושעה שממנה והלאה כבר לא אוכלים. כך אנו מבטיחים תחושת שובע למשך היום. שתיית מים מרובה תורמת גם היא לתחושת השובע ואנו מרגישים פחות צורך להכניס לגוף קלוריות. הפירות הן מקור נפלא לוויטמינים אבל גם מכילים המון סוכר. לכן בגיל מסוים החל מבערך שנות ה30 לחיינו, כדאי לבקר את כמויות הפרי שנכנס לגוף. לעומת זאת, ירקות ניתן לאכול ללא הגבלה, לכן ממליצים רבות על שתיית מרקים.

ועוד לא אמרנו כלום על אימון גופני

אימון גופני הוא חלק בלתי נפרד וחשוב מאוד בתהליך הירידה במשקל. האימון שורף קלוריות. לא כל אימון הוא אפקטיבי לשריפת שומנים. יש אימונים ייעודיים להורדה במשקל ויש תרגילים ייעודיים לבניית שריר. לכן מומלץ ללכת לחדר כושר ולהיעזר במאמן כושר אישי ומנוסה כדי שימליץ ויבקר את טכניקת האימון. אימון שהוא לא מבוקר בצורה מקצועית, לא רק שאיננו יעיל מספיק, אלא עשוי לגרום לנזקים לברכיים גב וצוואר. ולסיכום נאמר, כי ההתמדה באימונים ובתזונה נכונה היא זו שתוביל אותנו לאורח חיים בריא וחיוני .