Let’s Go

זומבה

הגוף שלכם יגיד לכם תודה!

זומבה בספורטר

זומבה היא תוכנית אימונים שמשלב ריקודים לטינים – תוכנית האימונים הממותגת הגדולה בעולם!

איך הכל התחיל…

הזומבה הומצאה בשנת 2001 ע"י אלברטו (בטו) פרז, כוריאוגרף ורקדן מקולומביה, שהפך את שיעורי הריקוד לשיעורי אימון למקצבים לטינים-דרום אמריקאים, לאחר שעבר למיאמי – הוא הפיץ את שיטת האימון החדשה שלו בשם "זומבה" ברחבי העולם.

לאחר עשרים שנה, בהם הופצו עשרות תכנית אימון מוקלטות בDVD ואלפי מאמני זומבה ברחבי העולם, כיום ישנם 14 מיליון תלמידים של השיטה ב186 מדינות מסביב לעולם!

בשיעור זומבה רוקדים בשילוב של ריקודים דרום אמריקאים  (סלסה, רגטון, מרנגה, צ'ה צ'ה צ'ה ועוד), למשך כשעה, על בסיס תנועות מסוימות וחזרתיות – ובכך מאמנים את חוזק הגוף ואת סיבולת לב ריאה.

"אנחנו מאמינים בעבודה קשה, מסירות ומשמעת עצמית"

שיפור סיבולת לב ריאה
100%
חיזוק שרירי ליבה, ישבן וירכיים חזקים
100%
שריפת קלוריות מוגברת
100%
רמת הקושי מותאמת אלייך ב100%
100%
מיצוי הפוטנציאל שלך
100%

למה לרקוד זומבה?

 

לזומבה הרבה יתרונות:

 

  • הזומבה מחטבת ושורפת קלוריות (500 עד 900 בשעה!) – שיעור של שעת אירובי אינטנסיבי, ששורף הרבה קלוריות. בנוסף לכך מאמצת ומחזקת סיבולת לב ריאה.
  • הזומבה עובדת על מקומות רבים בגוף ובונה סיבולת שריר בצורה טובה – מחטבת את הבטן, הידיים, הרגליים ועובדת על שיפור וחיזוק חגורת הכתפיים ושרירי היציבה.
  • הזומבה מחזקת את הביטחון העצמי, במיוחד לנערות! תנועה עם הגוף והדגשת התנועה שלו, נותנת תחושה של הצלחה שמאפשרת למתאמן לפתח ביטחון עצמי גבוה יותר.
  • הזומבה מהנה ומשחררת, נמצאים בקבוצה, שלעיתים נהיית מגובשת עם הריקודים – וביחד רוקדים לקצב המוזיקה ועושים כיף – יאללה מסיבה!
  • הזומבה מתאימה לכל הגילאים – בזומבה קיימים קבוצת תרגול מתאימות, ומכיוון שמדובר בשיעור בקבוצה עם מאמן מוסמך, המאמן עוזר למתאמן להתאים את האימון לכושר ויכולות המתאמן ובכך אפשר להגיע לתוצאות טובות!
  • קל יותר להתמיד בזומבה – נסחפים לתנועות הריקוד ומתמכרים לפעילות ספורטיבית שטובה לגוף ולרוח!
  •  

מה חשוב לשים לב שעושים זומבה

 

  • לא להגזים – נכון, הזומבה ממכרת, אך רצוי להתחיל איתה בהדרגה ולא להגזים, כמו בכל ספורט. עבור מתחילים – פעם או פעמיים בשבוע זה מספיק.
  • עובדים עם מדריך מוסמך – המדריכים של ספורטר יודעים להתאים לכם את השיעור, יכולים למנוע פציעות ועוזרים לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.
  • נזהרים מדלקות בשרירים ושחיקת גידים – הזומבה היא מאוד אינטנסיבית, שחוזרת על עצמה ויכולה להביא לפציעות שחיקה בגידים ודלקות בשרירים – ולכן כדאי להתייעץ עם רופא המשפחה כאשר מתחילים שגרת אימונים ובמיוחד כשחשים כאב עקב שגרת אימונים ממושכת.

סוגי זומבה
קיימים סוגי זומבה רבים ביניהם:

 

  • זומבה – הזומבה הרגיל, שיעור אירובי דינמי המועבר כריקוד לצלילי מוזיקה לטינית.
  • זומבה גולד – שיעור זומבה ברמה קלה ופחות אינטנסיבית עם יותר זמן חימום, אותה רמת כיף! מותאמת במיוחד לאוכלוסיה המבוגרת הפעילה, למתחילים, לבעלי עודף משקל, לנשים בהריון, לאנשים הסובלים מבעיות גב וברכיים ועוד.
    בזומבה גולד מקבלים שיפור בריאות פיזית ומנטלית, והכי חשוב – סביבה חברתית מהנה!
  • זומבה טונינג – זומבה עם יותר תרגילי חיזוק ועיצוב דינאמיים עם משקולות קלות, כמו זומבה רגילה – לצלילי מוזיקה מלהיבה וסוחפת. מחזקים את השרירים אפילו יותר, עם פעילות אירובית וכל זה באווירת מסיבה!

לסיום, הזומבה היא ספורט מהנה, שתורם לשריפת קלוריות בריקוד והנאה!

זומבה בסניפי ספורטר

זומבה בחיפה

זומבה באשקלון

זומבה פתח תקווה

הגדר לעצמך מטרות

שנה את החיים שלך