ידע זה כוח

מוטבציה

חוק מכוני הכושר

כל אחד מאיתנו רוצה שיהיה לו גוף חטוב, בריא ושרירי כמו שרואים בפרסומות ובסרטים. ישנן כמה אפשרויות כיצד להגשים את החלום הזה, אחת מהן היא

9 טיפים לאימון

9 טיפים לאימון נכון שיביא לכם תוצאות!   שלבו פעילות אירובית פעילות אירובית מפעילה קבוצות שרירים גדולות בעצימות בינונית/ גבוה. המכשור כולל בעיקר את האופניים

שינה ואימונים

רבות מדובר על ההשפעה הטובה של הפעילות הגופנית על גופינו. ידוע כי הפעילות הגופנית מחזקת את מערכת השריר והשלד שלנו, מורידה את לחץ הדם, משפרת

כאבי גב תחתון ופילאטיס

האם פילאטיס יכול לעזור לנו לכאבי הגב התחתון?  ככל הנראה כן. פילאטיס היא פעילות גופנית שדורשת יכולת שיווי משקל, כוח, גמישות, ריכוז והיכולת להימתח בצורה

בואו להיות חלק ממשהו מיוחד

עשה את הצעד הראשון.
אנחנו נדאג להמשך.

חדר כושר
חדר כושר

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="5594"]
ספורטר

תודה, נחזור אליך בהקדם!

רוצה להתאמן עם החברים?
שתף אותם!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

דילוג לתוכן