פילאטיס מכשירים באשקלון

לאנשים שמאמינים בעבודה קשה, מסירות ומשמעת עצמית

מה מיוחד אצלנו בסטודיו לפילאטיס מכשירים?

הגדר לעצמך מטרות

"אני" היא אומרת חצי בצחוק וחצי ברצינות.

"אנחנו דואגים כל הזמן לגוון את האימון, תשאל כל מתאמנת אם היה לה אימון אחד שדומה לשני, אנחנו דואגות כל הזמן להתעדכן" 

מה הסיפור הצלחה הכי גדול שלך?

"בא אליי בחור צולע שבקושי הלך עם שלוש פריצות דיסק לפני שבעה חודשים שנפצע במשחק כדורגל.
הוא בקושי יכל לעבור מפוזיציה לפוזיציה בין התרגילים והייתי צריכה לבוא לעזור לו, הוא כמעט ולא יכל אפילו להרים את הרגליים.

אתה תראה אותו היום ולא תאמין, עכשיו והוא עושה שיעורים כמו כולם בלי הנחות. זה מרגש"

 

פילאטיס מכשירים - האימון שסחף אחריו מיליונים מגיע לאשקלון

הגוף שלכם יגיד לכם תודה!

בואו להכיר את האימון העולה של השנים האחרונות שהפך לדומיננטי מאוד בעולם הכושר עקב היעילות והתוצאות המדהימות שלו. האימונים מיועדים לתת למתאמנים תמיכה לגוף בעזרת אימון יעיל, פרקטי ומותאם אישית.

מערך המכשירים של אימון הפילאטיס בספורטר אשקלון מציע את כל היתרונות של הפילאטיס הרגיל כולל שיפור הכוח, הגמישות, הקואורדינציה ושיווי המשקל. שיפור במדדים הללו מוביל לשיפור בחיי היומיום כמו יציבה טובה יותר, תנועה חיננית ויעילה אנרגטית ועבור  לרבים, גם הקלה בכאבים כרוניים.

יתרונותיו המשמעותיים של פילאטיס מכשירים באשקלון הוא ויסות העומס על השלד במהלך האימון, פעולה אשר מפזרת לחצים ועומסים תוך חיזוק שרירי הגב ומעולה לשיקום אחרי פציעות ולסובלים מבעיות גב ומפרקים.

שיפור סיבולת שריר
95%
מסייעת בשיקום שרירים, בעיות כאבי גב ומפרקים
98%
רמת הקושי מותאמת אלייך ב100%
100%
בניית שרירי בטן חזקים
93%
מסייעת לשיקום לאחר פציעות וניתוחים
89%
מיצוי הפוטנציאל שלך
95%

בנוסף, הפילאטיס מעודד תנועה של מפרקים ושרירים שהדגש עליהם באימונים אחרים הוא קטן אך הם קריטיים לתפקוד היום יומי שלנו. פילאטיס מסייע גם בעידוד חילוף החומרים בגוף, דבר התומך בהורדת משקל. מגוון התרגילים שבשימוש באימון הוא רחב, והאימונים מתבצעים בקבוצות של עד 6-8 מתאמנים התאמה אישית לכל אדם, ע"י התנגדויות ורמות שונות. מספר המתאמנים המצומצם בקבוצות מבטיח יחס אישי וצמוד לכל מתאמן.

אופי התרגילים מתאים לגברים ונשים בכל הגילאים, וקצב השיעור בקבוצות מותאם לפי הרמה והיכולת של המתאמנים. כמו כן, ישנן גם קבוצות אימונים המיועדות לנשים בלבד. מחפשים סטודיו פילאטיס מכשירים באשקלון?

לרה מטודי - מאמנת ראשית פילאטיס מכשירים באשקלון

פגשנו את לרה מטודי שלנו בסטודיו האינטימי והביתי שלנו ב"ספורטר אשקלון" כדי להבין מה מניע עשרות מתאמנים להגיע לכאן מידי יום ולצאת עייפים אך מאוד מאוד מרוצים.

לרה מטודי היא אחת הדמויות המוכרות והמובילות בעולם הכושר האשקלוני.
כל מי שהתאמן אצל לרה, בין אם שנים ובין באימונים בודדים יוכל להעיד שכל שיעור איתה הוא חוויה מטורפת, סוג של סטנד אפ משולב במקצועיות ונסיון של עשרות שנים וירידה לפרטים הקטנים ביותר.
אחרי שנים של התמקצעות במגוון אימוני סטודיו בשנים האחרונות גילתה לרה אימון חדש התופס תאוצה ומכוון להיות האימון הפופולרי של העשור הקרוב.

שנים שאת מדריכת סטודיו,מה גרם לך להתמקצע בשנים האחרונות דווקא בפילאטיס מכשירים?

לפני כמה שנים נפצעתי בגב, פציעה לא פשוטה והרופא המליץ לי על פילאטיס מכשירים. ניסיתי וראיתי שמאימון לאימון כאבי הגב פשוט הולכים ונעלמים ואני חוזרת לחיים שהיו לי לפני הפציעה.
אחרי שהרגשתי בעצמי את האפקטיביות של האימונים החלטתי שאני חייבת להתמקצע באימון הזה ולהעביר את התחושה הזאת הלאה.

אימון ממוקד שרירי ליבה

בלב אימון הפילאטיס מכשירים, ניצבים שרירי הליבה שלנו – תחנת הכוח של הגוף. שרירי הבטן השטוחים, הגב החזק והישבן והירכיים המוצקים הם רק חלק מהתוצאות שנוכל לראות עם משטר אימוני קפדני. כאשר עומדים לרשותך כל כך הרבה מכשירים ייחודיים שעליהם ניתן לבצע כל כך הרבה וריאציות, סביבת האימונים שלך ייחודית ומגוונת מאי פעם.

מה את הכי אוהבת בפילאטיס מכשירים?

"שיש 100% תוצאות. לא חשוב באיזה גיל, ובאיזה בגודל ובאיזה מצב פיזי. בסוף החודש כולם רואים תוצאות. האימון מתבצע בקבוצה מאוד קטנה ולכן אני מצליחה לתקן ולהדריך כל אחד ואחת ולוודא שהתנועה תהיה הכי מדויקת שיש."

שיפור היציבה ושיווי המשקל

המכשירים לרוב ניחנים בחוסר יציבות. אנו למעשה עומדים על קפיצים מתוחים המוצבים ברמות התנגדות שונות. מצב זה מזמן כל מיני אתגרי יציבות המפתחים שרירי ליבה חזקים ומקדמים שיווי משקל טוב יותר. למעשה, רוב התרגול מתבסס בראש ובראשונה על משקל הגוף שלנו עצמנו. לכן, באופן פרדוקסלי, ככל שהקפיצים רפויים יותר, כך תרגילים מסוימים מאתגרים יותר את הליבה מכיוון שנדרשת עבודה קשה יותר כדי לשלוט ולייצב את התנועה. ככל שהליבה שלנו חזקה יותר, האיזון, היציבה והרווחה הכללית טובים יותר.