תזונה ואימון לירידה במשקל

תזונה ואימון לירידה במשקל, השילוב המנצח לנפש וגוף בריאים. גם אם אין לנו כל מטרה לבנות גוף שרירי מפותח , אימונים גופניים ותזונה הם הכלים למניעת מחלות הקשורות בלב, לחץ דם וכולסטרול, בעיות אורתופדיות ובעיות הקשורות בנפש. הגברת יכולת סיבולת לב ריאה משפרת את החיוניות והתפקוד היומיומי. אז איך נרכיב תכנית לירידה במשקל באמצעות תזונה נכונה ואימונים בחדר הכושר?

אופני כושר ספורטראילו תרגילי כושר מומלצים?

חדרי הכושר מלאים במכשירי כושר העובדים על קבוצות שרירים שונות בגוף. בכל זמן נתון, ישנו מדריך כושר המפקח על צורת השימוש במכשירים ומסייע למתאמנים לתרגל בצורה מבוקרת תרגילי כוח ופיתוח שרירים. ההליכונים ומכשירי סיבולת לב ריאה ניתנים לביצוע בעוצמות מתונות לפי בחירת המתאמן. אימונים בחדר כושר מסייעים בנוסף לבניית שריר וירידה במשקל, הליכה נכונה ואיזון שיווי משקל. קיים מגוון מכשירים של ציוד המאפשר עבודה על כל שריר בגוף. עוד נקודה למחשבה היא, שבזמן האימון קיים נתק נפשי מדאגות היום יום וכל השעה מוקדשת לעשייה למען הגוף שלנו. הצבת היעדים הגופניים לגופנו מסייעת בשיפור היכולות הפיזיות ובונה את הביטחון העצמי. ההשקעה הכלכלית הכרוכה ברכישת מנוי לחדר כושר, מניעה לצאת מהבית ולהוכיח כי לא הוצאנו כסף לשווא.

לא על הכושר הגופני לבדו…

כאמור, ההרגשה הטובה והתפקוד הכללי של הגוף משתפרת לא רק בעזרת אימוני כושר. הסתגלות להרגלי אכילה נכונים היא הגורם העיקרי לירידה במשקל ולאורח חיים בריא. לכן, כאשר אדם נדרש לשיפור הבריאות הכללית שלו, עליו לעקוב אחרי תכנית המשלבת תזונה וכושר. יש לזכור כי במשוואת האיזון הקלורי, לערך התזונתי יש משקל רב. בניית תפריט נכון צריכה לכלול ארוחה מלאה עיקרית אחת, המספקת חלבונים ופחמימות. להרבות בשתיית מים ולהקפיד להוריד מהתזונה שתייה ממותקת. אפשר לפרגן בפרי או משהו מתוק קטן כדי לספק את הצורך במתוק ולאכול ירקות ללא הגבלה, הגורמים לתחושת שובע.  הגיוון בארוחות הוא חשוב. ארוחות המכילות דגנים ולחם מלא, ביצים, שומן שאינו רווי כמו טחינה גולמית, אבוקדו שקדים ואגוזים, הם מרכיבים שצריך להיכלל בתפריט היומיומי.

תזמון נכון של אימון ואוכל – אלמנט חשוב לירידה במשקל

כאשר מבצעים אימוני כח בעיקר וגם פעילות ממושכת של סיבולת לב ריאה, אימון לירידה במשקלהשרירים מתאמצים. חשוב להבריא אותם באמצעות תזונה נכונה. שעה לפני האימון ושעתיים אחרי הם חלון ההזדמנויות לשרירים להיבנות בצורה בריאה. כשלוש שעות לפני אימון אפשר לאכול ארוחה המשלבת ירקות בעיקר חלבון ופחמימות. פעמים רבות אחרי אימון מאומץ, רמות האדרנלין בדם גבוהות וזה גורם לתחושת שובע. אבל חשוב לזכור כי עד שעתיים אחרי האימון מומלץ לאכול ארוחה מלאה וטובה. לאורך כל שעות היום חשוב להקפיד על שתיית מים מרובה.

 

רוצים לרדת במשקל? מדריכי הכושר המנוסים של ספורטר יעזרו לכם.
למידע נוסף, השאירו פרטיכם כאן, ואחד מנציגי השירות שלנו יחזור אליכם בהקדם.