תזונה נכונה בקיץ

תזונה נכונה בקיץ מונעת השמנה מיותרת לחודשי הבילויים, חופשות, ים, לבוש קצר. ידעתם שדווקא בקיץ יש לנו אפשרות להקנות הרגלי תזונה בריאים לנו ולמשפחה? זו התקופה בה אנחנו יותר פעילים, יוצאים החוצה ולא מסתגרים ומנשנשים חטיפים. המודעות שלנו לגוף הופכת להיות יותר חזקה ואנו מקבלים מוטיבציה לאכול בריא ולשמור על הגוף. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם טיפים לתזונה נכונה בקיץ .

טיפוח הרגלי אכילה נכונים במיוחד בקיץ

תזונה נכונה ספורטראם יצאנו לקניות, זה הזמן להכניס למקרר מגוון רחב יותר של ירקות. הקיץ חם ואין חשק לאכול ארוחות כבדות, עתירות פחמימות. יותר מחפשים את המאכלים הרכים, עשירים בנוזלים. הגיוון בירקות מבושלים או טריים, הוא חשוב ותורם רבות גם לחוש הטעם שלנו להתפתח. יתירה מכך, הקיץ שופע בפירות עסיסיים ומגוונים בטעמם. גם פירות יכולים להוות תחליף נהדר לחטיפים מרעננים. אפשר להכין שיקים טבעיים עם קרח להתרעננות בימי חמסין כבד. בקיץ, בגלל החופשה, ילדים נוטים לארח יותר חברים. אפשר להציע במקום חטיפים עתירי שומן חטיפי בריאות המבוססים על גרנולה ופירות. גם אם יוצאים לטיולים בחוץ, אפשר להעדיף יותר את חטיפי הבריאות. כשיוצאים, הפיתויים לאכול בחוץ ולקנות חטיפים וגלידות כדי לספק את הצורך במתוק הם גדולים יותר, לכן מומלץ מראש לפני שיוצאים לכל בילוי להכין מראש פירות וחטיפים שיספקו את הצורך במשהו קטן ומתוק. הטיפ הידוע והחשוב ביותר הוא לכל מקום לסחוב בקבוק של מים ולשתות ממנו כמה שיותר. המים לא רק שמונעים את סימני ההתייבשות בקיץ, הם תורמים רבות לתחושת השובע במשך היום.

פעילות גופנית גם היא תורמת לתחושת השובע

תזונה נכונה בקיץ ספורטראימוני ספורט חשובים לא רק בתקופת הקיץ אלא בכל עונה. מה יותר כיף מלצאת לפעילות גופנית משותפת עם חברים בחודשי הקיץ וליהנות ממזג האוויר. מעבר לפעילויות כמו הליכות רגליות, רכיבת אופניים, חדרי הכושר מציעים תכניות אימונים ייעודיות  למטרות שהצבתם לעצמכם בין אם מדובר בפיתוח סיבולת לב ריאה, בבניית שריר, שריפת שומנים, מדריך כושר אישי יוכל לבנות לכם תכנית אימונים מקצועית ולבקר את טכניקות ביצוע התרגילים כדי שלא ייגרמו לכם נזקים לברכיים, לגב, או לצוואר.

לסיכום, זכרו כי שילוב של תזונה בריאה עם פעילות גופנית מגוונת תורמת רבות לבריאות ומונעת מחלות הנובעות מלחץ דם, כולסטרול וסכרת. כושר גופני ובניית שריר מבוקרת היא אחת מאבני היסוד של רפואה מונעת, אך אם מבצעים פעילויות ספורט ללא בקרת מדריך כושר בחדרי כושר על אחת כמה וכמה אם מדובר בהרמת משקולות וכדומה, חייבים להתאמן תחת בקרה ופיקוח של מדריך כושר גופני.