תזונת ספורט – אהבת פועלי בניין

תוכן עניינים

תכננת להזיע, להרים משקולות, לעשות פילאטיס ואפילו לרוץ. איך זה שדווקא החלק הכי כיפי באימון, הארוחה, מתפספס בדרך? הנה על קצה המזלג כל מה שצריך לדעת על תזונת ספורט וכמה שהיא חשובה לבריאות שלנו ולפעילות הגופנית שלנו: מזל טוב- התחלת להתאמן והולך לך טוב. רצת קילומטרים והזעת, הרמת משקולות בחדר כושר ואפילו קפצת לבריכה. איזה כיף! אבל מבט קצר על שיפולי הבטן מגלה עדיין ש'הצמיגים' לא נעלמו. למה זה קורה? התשובה היא בשתי מילים 'תזונת ספורט'. פעילות ספורטיבית זה חשוב וטוב, אבל בלי דאגה לתזונה נכונה אף פעם לא נגיע לשילוב הקדוש שיביא אותנו אל גן העדן הבריאותי.

 

למה תזונת ספורט כל כך חשובה לגוף?

 

דמיינו את הגוף שלנו כמו בניין שנמצא בשלבים הראשוניים שלו. בשלבים הראשונים שלו מביאים את חומרי הגלם לאתר הבנייה. משאיות פורקות את האבנים באתר ואבק מכסה את כל האזור. אבל מה עושים כשהפועלים מתרשלים? בכל פעילות ספורטיבית הגוף "מפרק" קצת את השריר ומחפש מקורות אנרגיה זמינים שיוכל להשתמש בהם. אם אתם אוכלים טוב ובריא, אין לכם מה לדאוג.

השריר יאסוף מקורות אנרגיה זמינים וטובים (ויטמינים, מינרלים, חלבונים) לצורך בנייה מחדש. הבעיה מתחילה כש'פועלי הבניין' שאמורים להפוך את חומרי הגלם לשרירים הם עצלנים ולא יעילים. פחמימות ריקות וסוכרים מלאכותיים נאספים על ידי הגוף והם מוחדרים אל השריר המותש לאחר הפעילות הגופנית. לגוף מוחדרים חומרים רעילים ומזיקים שגורמים נזק והופכים את הפעילות הגופנית ללא יעילה, והורסים את כל האימון. פציעות, עייפות וכאבים עלולים להופיע בגלל תפריט לא מאוזן. כדי שהגוף יתאושש כמו שצריך ויפיק את המקסימום מהפעילות הספורטיבית, אתם חייבים לאכול כמו שצריך.

ספורטר – הרבה יותר מחדר כושר

רשת ספורטר היא אחת הרשתות המתפתחות בישראל בענף הכושר ושמה לעצמה למטרה להנגיש את האימונים לציבור רחב ככל הניתן.

הגיוון העצום בין סניפי הרשת נע במגוון פעילויות רחב מאוד – החל מחדר כושר שמעוצב בצורה טכנולוגית כך שייצא מגבולות הסטנדרט ועד למגוון שיעורי הסטודיו העצום שניתן למצוא במועדונים וכלה באימונים ייחודים שטיפחה הרשת.

אימוני EMSפילאטיס מכשירים עם ציוד מתקדם, ספינינג ועוד מגוון רחב של אפשרויות!

הצוות שלנו תמיד זמין לשירותכם לכל שאלה והתייעצות כדי שתוציאו את המקסימום מהאימון שלכם.

מאמרים נוספים

ספורטר

תודה, נחזור אליך בהקדם!

רוצה להתאמן עם החברים?
שתף אותם!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="5594"]
דילוג לתוכן