9 טיפים לאימון

תוכן עניינים

9 טיפים לאימון נכון שיביא לכם תוצאות!

 
  • שלבו פעילות אירובית

פעילות אירובית מפעילה קבוצות שרירים גדולות בעצימות בינונית/ גבוה. המכשור כולל בעיקר את האופניים הנייחים המסילות הנעות ומכשירים נוספים בחדר הכושר.

ארגון הבריאות העולמי ממליץ על פעילות אירובית בתדירות של שלוש פעמים בשבוע לא בימים עוקבים, במשך חצי שעה לפחות!

  • התחילו מקבוצות השרירים הגדולות

ולאחר מכן עברו לקבוצות השרירים הקטנות יותר. התחילו בשרירי הירך, הישבן, החזה, והגב, לאחר מכן שרירי הרגלים, הכתפיים והידיים וסיימו בשרירי הבטן.

  • שתו לפני האימון

גם בסיומו ובמהלכו עליכם לשתות כדי שלא תתייבשו אך כמות שלא תכביד עליכם.

  • תדירות אימונים

יש לתת לגוף 48 שעות התאוששות והסתגלות בין אימון כוח אחד לאחר.

מומלץ להתאמן במשך חצי שעה עד שעה 3 פעמים בשבוע לסירוגין.

  • התאמנו לפי תוכנית אימונים מסודרת

תוכנית שיקבע לכם מדריך חדר הכושר. תכנית זו אמורה להתחשב בכושר שלכם כרגע, במטרות שלכם לעתיד, מה תרצו להשיג ובמצבכם הבריאותי.

  • התאמנו במרווח זמן סביר מהארוחה

לא מומלץ להתאמן על בטן ריקה מידי או מלאה מידי. התאמנו כאשר אתם מרגישים קלים אך לא קרוב מידי לארוחה האחרונה שלכם.

  • הרגלים

סגלו הרגלים חדשים ובריאים יותר שיכללו בתוכם הרגלי אכילה נכונים, הליכה במקום נסיעה, שימוש במדרגות במקום במעלית. אלה יגבירו את המוטיבציה הכללית שלכם.

  • ירידה במשקל תושג גם על ידי פעילות גופנית מתונה

אין צורך לרוץ מרתונים או טריאתלון. גם הליכה, ריצה ונסיעה באופניים בעצימות בינונים ישיגו את המטרה.

  • התאזרו בסבלנות

לוקח זמן עד שרואים את השינויים על גופינו, שינויים פיזיולוגים דורשים זמן. אל תצפו לתוצאות מידיות. התמידו בנחישות והמחמאות יגיעו כבר לבד.

ספורטר – הרבה יותר מחדר כושר

רשת ספורטר היא אחת הרשתות המתפתחות בישראל בענף הכושר ושמה לעצמה למטרה להנגיש את האימונים לציבור רחב ככל הניתן.

הגיוון העצום בין סניפי הרשת נע במגוון פעילויות רחב מאוד – החל מחדר כושר שמעוצב בצורה טכנולוגית כך שייצא מגבולות הסטנדרט ועד למגוון שיעורי הסטודיו העצום שניתן למצוא במועדונים וכלה באימונים ייחודים שטיפחה הרשת.

אימוני EMSפילאטיס מכשירים עם ציוד מתקדם, TRXטבטה ועוד מגוון רחב של אפשרויות!

הצוות שלנו תמיד זמין לשירותכם לכל שאלה והתייעצות כדי שתוציאו את המקסימום מהאימון שלכם.

מאמרים נוספים

ספורטר

תודה, נחזור אליך בהקדם!

רוצה להתאמן עם החברים?
שתף אותם!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="5594"]
דילוג לתוכן