פילאטיס מכשירים ברמת השרון

לאנשים שמאמינים בעבודה קשה, מסירות ומשמעת עצמית

מה מיוחד אצלנו בסטודיו?

הגדר לעצמך מטרות

"לפני הכל הצוות-פשוט מדריכות מדהימות.״

מעבר לזה גם ציוד הפילאטיס הוא חדש ומאוד מקצועי.

אני מאוד אוהבת להיכנס לסטודיו הפילאטיס  שלנו בבוקר-הוא מאוד מואר ומשרה אווירה כייפית."

 

פילאטיס מכשירים - האימון שסחף אחריו מיליונים מגיע לרמת השרון

הגוף שלכם יגיד לכם תודה!

בטח כבר הספקת לשמוע על פילאטיס מכשירים – האימון שרבים מחשיבים כאימון העולה של השנים האחרונות.

אימון הפילאטיס מבטיח לשפר לך בתוך פחות מעשרה אימונים את היציבה, טווחי התנועה והגמישות וכעת הוא הגיע לרמת השרון למועדון הכושר "ספורטר", שם הוקם אחד מחדרי הכושר היפים והמרשימים ביותר בארץ.

אז מה הוא בעצם אימון פילאטיס מכשירים ומדוע סחף אחריו מליונים? כיצד הוא יכול לעזור לכל אחד ואחת מאיתנו לשפר את איכות חייו מהקצה אל הקצה.

אחד מיתרונותיו של פילאטיס מכשירים ברמת השרון הוא ויסות העומס על השלד במהלך האימון, פעולה אשר מפזרת לחצים ועומסים תוך חיזוק שרירי הגב ומעולה לשיקום אחרי פציעות ולסובלים מבעיות גב ומפרקים.

פילאטיס מכשירים מעודד תנועה של מפרקים ושרירים שהדגש עליהם באימונים אחרים הוא קטן אך הם קריטיים לתפקוד היום יומי שלנו, הוא גם מסייע בעידוד חילוף החומרים בגוף, דבר התומך בהורדת משקל.

שיפור סיבולת שריר
95%
מסייעת בשיקום שרירים, בעיות כאבי גב ומפרקים
98%
רמת הקושי מותאמת אלייך ב100%
100%
בניית שרירי בטן חזקים
93%
מסייעת לשיקום לאחר פציעות וניתוחים
89%
מיצוי הפוטנציאל שלך
95%

מערך מכשירי הפילאטיס בספורטר רמת השרון מציע את כל היתרונות של הפילאטיס הרגיל כולל שיפור הכוח, הגמישות, הקואורדינציה ושיווי המשקל. שיפור במדדים הללו מוביל לשיפור בחיי היומיום כמו יציבה טובה יותר, תנועה חיננית ויעילה אנרגטית ועבור  לרבים, גם הקלה בכאבים כרוניים.

מגוון התרגילים באימון פילאטיס מכשירים הוא רחב, והאימונים ברמת השרון מתבצעים בקבוצות של עד 6-8 מתאמנים התאמה אישית לכל אדם, ע"י התנגדויות ורמות שונות. מספר המתאמנים המצומצם בקבוצות מבטיח יחס אישי וצמוד לכל מתאמן.

אופי התרגילים מתאים לגברים ונשים בכל הגילאים, וקצב השיעור בקבוצות מותאם לפי הרמה והיכולת של המתאמנים. כמו כן, ישנן גם קבוצות אימונים המיועדות לנשים בלבד.

פילאטיס מכשירים ברמת השרון עם בר

פגשנו את בר, מדריכת פילאטיס מכשירים בספורטר רמת השרון, אחרי עוד בוקר אימונים מוצלח בסטודיו החדש שלנו.

בר,איך הכרת את הפילאטיס? מה משך אותך דווקא באימון הזה?

אני בת למורה לספורט ומאז ומעולם אני זוכרת את עצמי עושה פעילות גופנית.

היו לי המון בעיות יציבה ובגיל 17 שמעתי שיש אימון מדהים שנקרא פילאטיס והחלטתי לנסות. האימון הזה שיפר לי את היציבה בצורה מדהימה והתחלתי אחרי תקופה קצרה להרגיש שאני הרבה יותר זקופה.

עם השנים הבנתי שאני רוצה להעביר את התהליך שאני עברתי עוד אנשים והדרך לאימון הייתה ברורה.

מה את הכי אוהבת בפילאטיס מכשירים?

אני חושבת שהיתרון הכי גדול של הפילאטיס מכשירים הוא הדיוק בתנועה. בזכות המיטה אפשר לדייק כל תרגיל לרמות הכי ספציפיות ומדויקות שקיימות.

היתרון השני הוא כמות המשתתפים בשיעור. אצלנו בסטודיו יש בין 4-7 משתתפות בדרך כלל וזה נותן לי יכולת לוודא שהכול מתבצע בצורה הכי מדויקת שיש

אימון ממוקד שרירי ליבה

בלב אימון הפילאטיס מכשירים, ניצבים שרירי הליבה שלנו – תחנת הכוח של הגוף. שרירי הבטן השטוחים, הגב החזק והישבן והירכיים המוצקים הם רק חלק מהתוצאות שנוכל לראות עם משטר אימוני קפדני. כאשר עומדים לרשותך כל כך הרבה מכשירים ייחודיים שעליהם ניתן לבצע כל כך הרבה וריאציות, סביבת האימונים שלך ייחודית ומגוונת מאי פעם.

 

מה הסיפור הצלחה הכי גדול שלך?

יש לי מתאמן בגיל השלישי שעבדתי איתו תקופה של כמה חודשים. הוא סבל מקיפוזיס, שזה מצב רפואי שגורם לסגירה של הכתפיים וכפיפה של הגב העליון.

היציבה שלו הייתה מאוד שפופה וראיתי שמאימון לאימון טווחי התנועה שלו משתפרים משמעותית. הוא סיפר לי שכאבי הגב שהיו לו לפני שהוא התחיל את הפילאטיס כמעט ונעלמו לגמרי.

לסיום, מה היית אומרת למי שרוצה להתחיל להתאמן בפילאטיס מכשירים ברמת השרון?

רוצו להירשם! אני חושבת שפילאטיס מתאים פשוט לכולם והוא יכול לעשות רק טוב!!😊

שיפור היציבה ושיווי המשקל

המכשירים לרוב ניחנים בחוסר יציבות. אנו למעשה עומדים על קפיצים מתוחים המוצבים ברמות התנגדות שונות. מצב זה מזמן כל מיני אתגרי יציבות המפתחים שרירי ליבה חזקים ומקדמים שיווי משקל טוב יותר. למעשה, רוב התרגול מתבסס בראש ובראשונה על משקל הגוף שלנו עצמנו. לכן, באופן פרדוקסלי, ככל שהקפיצים רפויים יותר, כך תרגילים מסוימים מאתגרים יותר את הליבה מכיוון שנדרשת עבודה קשה יותר כדי לשלוט ולייצב את התנועה. ככל שהליבה שלנו חזקה יותר, האיזון, היציבה והרווחה הכללית טובים יותר.