Let’s Go

BODY PUMP

הגוף שלכם יגיד לכם תודה!

באדי פאמפ בספורטר

Body Pump זוהי שיטה חדשנית, מאתגרת ויוצאת דופן, ובשנים האחרונות היא הולכת וכובשת הרבה אולמות כושר בעולם, ובארץ בפרט. תדמיינו מוזיקה, קצב, קבוצת אנשים אנרגטית שנמצאת בדיוק בראש שלכם, אביזרי כושר, וכמובן מאמץ פיזי. הצלחתם לדמיין? באדי פאמפ – השיטה החדשה והמגניבה להביא יותר כושר לחיים שלכם. 

"אנחנו מאמינים בעבודה קשה, מסירות ומשמעת עצמית"

לאורך השיעור הקצבי והמרתק, מתמקדים בכל מני טכניקות אשר עוזרות בהרמות נכונות וביציבות של הגוף. אין ספק שזה הולך לעזור גם בחיי היום יום שלכם, מעבר לשעת כושר קופצנית. שיטת הבאדי פאמפ עובדת בצורה כזאת שמעניקה מעברים מהירים בין כל אימון המתמקד בקבוצת שריר אחת, כך חוזרים ועובדים על כל קבוצת שרירים ומעניקים להם את היחס הראוי. 

שיפור סיבולת שריר
88%
מסייעת בשיקום שרירים, בעיות כאבי גב ומפרקים
89%
רמת הקושי מותאמת אלייך ב100%
100%
בניית שרירי בטן חזקים
84%
מסייעת לשיקום לאחר פציעות וניתוחים
92%
מיצוי הפוטנציאל שלך
89%

Body Pump

בעולם המשתנה של היום, הגיע הזמן לגוון, לקחת את עולם הכושר צעד אחד קדימה וליהנות מחוויה של ספורט קבוצתי בליווי מוזיקה, הגדלת מסת שריר ושרפת אחוזי שומן.

בוער בכם הרצון לשינוי? באדי פאמפ לחלוטין ישפיע על החיים שלכם ויחטב ויחזק את הגוף.

 הגיע הזמן, אל תפספסו את אחד האימונים הכי ייחודים שיש! אימון שמשלב את כל מה שאפשר לבקש כשחושבים על כושר, ובלווי מוזיקה שמעניקה דרבון במהלך האימון.

אורח חיים בריא משפיע ישירות על הגוף שלנו ועל הנפש שלנו וכמו שאומרים "נפש בריאה בגוף בריא" אז הגיע הזמן לבחור להזין את הגוף בדברים ייחודים ומהנים.

אצלינו בספורטר אצלנו תמצאו מגוון רחב של אימונים, בכל אחד מהסניפים ברחבי הארץ. פנו אלינו לקבלת מידע נוסף! 

אימון באדי פאמפ בסניפי ספורטר

באדי פאמפ בחיפה

באדי פאמפ באשקלון

באדי פאמפ פתח תקווה

הגדר לעצמך מטרות

שנה את החיים שלך