מולטי ויטמין לחיזוק השרירים

תוכן עניינים

מולטי ויטמין הוא תוסף תזונה אשר מכיל שפע של מינרליים וויטמינים. הוא יעיל מאוד לצורך חיזוק השרירים אך ניתן לומר שבכוחו לסייע בשיפור כלל התפקודים הגופניים שלנו. הוויטמינים והמינרליים הם אלה אשר תורמים לבריאות הגוף שלנו והם מסייעים לגוף שלנו לבצע מגוון פעולות שונות בצורה תקינה, הם מייעלים את התהליך של חילוף החומרים בגוף לרבות תהליכי העיכול ותהליכי הניקוי והטיהור השונים של מחזור הדם, מערכת העיכול, הכבד, הריאות ומערכת העצבים. מעבר לכך הם תורמים לחוזק החיסוני והם מסייעים למערכת החיסון שלנו להתחזק וללחום בפולשים ואף להתגונן מפני דלקתיות יתר או תופעת הרדיקליים החופשיים.

מדוע כדאי לקחת מולטי ויטמין?

מולטי ויטמין יכיל שילוב מאוזן של ויטמינים, מינרליים ואף נוגדי חמצון רבים. אין ספק כי מדובר על תוסף שכדאי מאוד ליטול שכן, הוא יכול לחזק את כל מערכות הגוף השונות לרבות את השרירים. הוא טוב מאוד לאנשים אשר עוסקים בספורט באופן חובבני או מקצועי יותר, אך גם לאנשים שאינם עוסקים בספורט. חשוב לדעת כי ניתן למצוא סוגים רבים של תוספי תזונה אשר מותאמים באופן אישי לפי מין או צרכים אישיים. יחד עם זאת, כל מולטי ויטמין יכיל את הוויטמינים והמינרליים הבאים:

ויטמינים מקבוצה B

מדובר על ויטמינים המסייעים לייצר את הDNA וה- RNA בגופנו. הם מייעלים את תהליכי הפירוק של הפחמימות, החלבונים והשומנים בגופנו, שומרים על בריאות התאים של מערכת העצבים שלנו ואף מייעלים את התקשורת בין התאים הללו. הם אחראים לפירוק של חלבונים שמייצרים מוליכים עצביים רבים בגוף לרבות דופמין, סרטונין ומלטונין והם תורמים לתחושה של שמחה, של אנרגטיות, רוגע, שלווה וריכוז. הם מסייעים בהתגברות על נדודי שינה ולצלול לעבר שינה עמוקה.

ויטמין D

מדובר על ויטמין אשר תורם בצורה משמעותית לספיגת הסידן בגופנו. מדובר על המינרל החשוב ביותר עבורנו שכן הוא דואג להפריש חלבונים במעיים אשר יביאו לספיגה חוזרת של הסידן, כך שלא ילך לאיבוד בשתן. הוא אף בוחן בצורה קפדנית את רמות הסידן בעצמות ובמחזור הדם, כאשר קיים מחסור כלשהו הוא מפצה עליו באופן מידי.

ויטמין E

מדובר על ויטמין ונוגד חמצון אשר ידוע בסגולות שלו כלפי מחזור הדם שלנו. הוא מסייע בהפחתה של תהליכי קרישה בדם, מגביר את הפעילות של חומצות שונן חיוניות אשר מנקות את מחזור הדם מהצטברויות שומניות, מסייע למחזור הדם לספוג חמצן באפקטיביות ומשתן במצבים של יתר לחץ דם וזאת בכדי לתרום לוויסות מחזור הדם שלנו.

ברזל

ברזל הוא מינרל חיוני מאוד לגוף. הוא תורם לערנות שלנו על ידי העברה חמצן יעילה לאורך מערכת ההובלה. הוא מהווה מרכיב חיוני בתהליך פירוק של חלבונים ואנזימים אשר תורמים לאנרגיה לגוף ובנוסף הוא מביא לפעולת מעיים תקינה ומהווה גורם עיקרי בבניית הקולגן בגוף.

סידן

גם הסידן נחשב למרכיב חיובי עבור בניית העצמות והשיניים שלנו. הוא משפר את התקשורת בין השרירים והעצבים, הוא מסייע בתהליך הפרשת הורמונים והוא משתתף בתהליכי הפירוק של החלבונים והשומנים.

אין ספק כי מולטי ויטמין הוא דבר חשוב ויעיל מאוד לגוף הן לצורך חיזוק השרירים בגוף והן לצורך חיזוק המערכות השונות, שיפור הבריאות שלנו ועוד. כדאי לרכוש מולטי ויטמין של חברה מוכרת אשר ניתן לסמוך עליו כי הוא מכיל את כל מה שחשוב ותורם לבריאות הגוף.

מאמרים נוספים

ספורטר

תודה, נחזור אליך בהקדם!

רוצה להתאמן עם החברים?
שתף אותם!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="5594"]
דילוג לתוכן