ארוחת בוקר-איך היא משפיעה על התוצאות שלנו באימונים?

ארוחת בוקר-איך היא משפיעה על התוצאות שלנו בחדר הכושר?

לא סתם ארוחת הבוקר קיבלה את הכינוי-"הארוחה החשובה ביותר ביום".

אצל רבים מדובר בארוחה שבלעדיה התפקוד בשעות הראשונות של היום נעשה כמעט בלתי אפשרי.

אבל האם ניתן לוותר עליה כדי לחסוך את הקלוריות? מתי כדי להתאמן-לפניה או אחריה? ומה בכלל אוכלים בארוחה הזאת כדי להוציא ממנה את המקסימום?

שימו את הביצים על המחבת,הרתיחו מים לקפה-הכתבה הבאה תעשה לכם סדר

ארוחת בוקר-למה היא חשובה כל כך?

ארוחת הבוקר תהיה לרוב מנת האנרגיה הראשונה שהגוף שלכם יקבל לאחר 8-10 שעות.

רובנו ואוכלוסית המתאמנים בפרט ישנים בממוצע בין 6-8 שעות,בתוספת שעה או שעתיים של "צום" לפני השינה נקבל פרק זמן משמעותי בו הגוף שלנו לא הוזן באנרגיה חדשה.

הוכח מחקרית שארוחת בוקר מאוזנת ונכונה תורמת להורדת רמות הכולסטרול,דבר המונע מחלות לב.

האם אפשר לוותר על ארוחת הבוקר?

במילה אחת-לא ובשתי מילים: למה לא?

הדעות בעולם התזונה חלוקות ודי מכוונות בהתאם למטרה שלך.

הדעה המסורתית גורסת שעבור רוב האוכלוסייה ובעיקר ילדים ויתור על ארוחת בוקר היא טעות שתעלה לגוף בחוסרים בהמשך היום וחוסר ריכוז.
מצד שני, קיימת גם דעה שאם המטרה המוגדרת היא מאזן קלורי שלילי ו"חיטוב"-המשך הצום יכול ליצור מומנטום שיעזור לנו להגיע למטרות שלנו מהר יותר.

בואו נבין את החסרונות העיקריים בויתור על ארוחת בוקר:

ראשית כי יש קשר ישיר בין ארוחת הבוקר שלנו לרמת הקשב שלנו בפתיחת היום.

ארוחת בוקר ולו המינימלית ביותר הוכחה כתורמת לעלייה ברמות הריכוז ויכולת המיקוד שלנו ורובנו צריכים את היכולות האלה בשיא בבוקר.

שנית,צריך משמעת עצמית גבוהה יותר כדי לשמור את תפריט מאוזן לאחר שדילגנו על ארוחת הבוקר.

לרוב,הרעב יתקוף עוד לפני ארוחת הצהריים ובהעדר תכנון כדי לאכול ארוחת ביניים יעילה אנו עלולים להתפתות לאכול בצורה לא מסודרת.

אימון אחרי או לפני ארוחת בוקר?

מחכים למאמן חדר הכושר שלנו ב5:59?קבעתם אימון פילאטיס מכשירים לפני העבודה ומתלבטים מתי לאכול?

ארוחת הבוקר הישראלית הממוצעת(לא זאת של בתי המלון,זאת שאנחנו באמת אוכלים בבית) היא לא כבדה יחסית וכן ניתן לאכול אותה גם לפני וגם אחרי האימון.

אם אתם אוכלים אותה לפני האימון,תוודאו שזה קורה לפחות חצי שעה לפני התחלת הפעילות בחדר הכושר או בסטודיו.

אם אתם בוחרים לאכול אחרי האימון מטעמי קלילות וודאו שאתם אוכלים גם משהו לפני האימון כדי שלא להגיע לסוף האימון באפיסת כוחות.

בכל מקרה,אם תגיעו לאימון בלי שהכנסתם כלום לגוף-התוצאות יהיו בהתאם.

מה כדאי לאכול בבוקר?

ההרכב התזונתי של ארוחת בוקר לא חייב להיות שונה מארוחות אחרות במהלך היום.

למתאמנים שבנינו,בייחוד למי שמתחיל את היום בחדר הכושר בעמדת המשקולות החופשיים גם בארוחה הזאת חשוב לשלב חלבונים.

ביצים,קוטג',שייקים עטרי חלבון וטחינה הם אחלה רעיונות לשריר שלכם את הבוסט שהוא צריך כדי לפתוח את היום עם חיוך.

פחמימות?כן,אבל במידה הנכונה-בניגוד לשמועה-אתם לא חסינים מהשמנה בבוקר.

כמו בכל ארוחה חשוב לשים לב גם לווטימנים שאנחנו מכניסים לגוף-הם יתדלקו אותנו בהמשך.

אף ארוחת בוקר לא שלמה בלי פירות וירקות-וכל המרבה-הרי זה משובח.

אז יאללה אחרי שאכלתם ושבעתם-זה הזמן לאימון טוב!

חדרי הכושר ומגוון החוגים שלנו באשקלון,פתח תקווה וגבעת שמואל מחכים לכם!

לעוד תוכן איכותי עקבו אחרינו באינסטגרם:

פ"ת:https://www.instagram.com/sporter_sirkin_pt/

אשקלון:https://www.instagram.com/sporter_ashkelon/

גבעת שמואל:https://www.instagram.com/sporter_givat_shmuel/

על תעצור כאן

גלה דברים נוספים

פוסט דוגמה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית

פוסט דוגמה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית

פוסט דוגמה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!