איך משפרים ביצועים בחדר כושר

תוכן עניינים

האדם חייב לזוז. הוא חייב הרבה יותר מסתם כך לזוז. השרירים שלנו חייבים גירוי ואתגרים כל הזמן על מנת להתפתח, לגדול ולעבות את הרקמה שלו. כל זה עשוי לקרות רק אם אנחנו מאמנים אותו ומאתגרים אותו שוב ושוב בפעילויות ותרגילים שמשפרים אותו עוד ועוד.

לצד התועלת הזו שיש לשריר מהאימון, יש לגוף כולו הרבה מאוד תועלת מההשקעה באימון.

הגוף נעשה מוצק יותר, מעוצב ומחוטב יותר, בריא יותר וגם צעיר ונמרץ בלי כל השוואה לאנשים שלא דואגים לאימון היומיומי העקבי והקבוע.

שיפור ביצועים במועדון כושר – איך עושים את זה?

למעשה בכל מה שקשור לנושא הזה של אימון, אנחנו אף פעם לא יכולים לשקוט על השמרים. עם זאת, לאחרונה הכנסנו את שיטת האימון החדשנית והטכנולוגית – אימוני EMS, בשיטה זו המתאמנים לעולם לא יישארו לדרוך באותו מקום. כי ככל שמתאמנים, בונים עוד שריר. ככל שיש לנו יותר שריר, אנחנו נעשים חזקים יותר ומאומנים יותר ועל כן גם האימון יעלה ברמת הקושי שלו. מה שאומר שככל שיחלוף הזמן אנחנו רק נשתפר עוד ועוד ונצליח לעשות יותר מכפי שעשינו קודם לכן.

אימון נוסף המומלץ מאוד לשיפור ביצועים בחדר הכושר ובכלל בגוף הוא אימונים אישיים עם מאמן כושר מקצועי. באימון אישי, מאמן הכושר הצמוד אליכם יעבוד אתכם גם מבחינה טכנית ושמירה על אימון תקין ובריא, אך גם ידחוף אתכם אל היכולת שנמצאת בקצוות הכושר שלכם על מנת שתוכלו להשתפר כבר באימון הבא!

 אז אם אתם מחפשים דרכים לשפר את הביצועים שלכם במועדון הכושר, הרי שהדבר הראשון ואפילו היחיד זה פשוט להמשיך להתאמן בלי לוותר. אם תעשו את זה כמו שצריך, אם לא תוותרו לעצמכם ותמשכו את עצמכם עד למקסימום מבחינת המאמץ, אתם תופתעו לגלות לאחר זמן מה שיש לכם יכולות שלא היו לכם קודם ואתם מסוגלים להגיע להישגים שבעבר הם נראו לכם כבלתי אפשריים לחלוטין.

נפש בריאה בגוף בריא

כולם יודעים שיש קשר הדוק בין גוף לנפש. אנחנו יודעים כי אם נדאג לגוף שלנו, באופן אוטומטי הוא גם ישפיע על בריאות הנפש, על מצב הרוח הכללי ועל חיים הרבה יותר אופטימיים וטובים. אם זה כך, חשוב להבין מה זה בעצם אומר דאגה לגוף. אז יש כאלה שטוענים שרק אוכל טוב, משביע, טעים ואולי גם איכותי, משמחים את הגוף שלנו וזה גם משמח את הנפש כפועל יוצא. יש מי שטוען שדבר ראשון חייבים פשוט להפסיק לעשן. העישון שמזיק לגוף, משפיע לרעה על הנפש ועל מצב הרוח. גם אם על פנו נראה כי סיגריה מרגיעה אותנו וזה דווקא מיטיב עם הנפש שלנו, מסתבר כי דווקא בקרב אנשים מעשנים יש יותר דיכאונות, יש יותר תחושת דכדוך ולמעשה זה גם משפיע בהמשך על התחושות הפיזיות ועל בריאות הגוף.

אדם שמתאמן ושומר על כושר יוצר רבות למען בריאות הגוף וזה בהחלט משפיע ממש מיד גם על בריאות הנפש. כל מי שיוצא מאימון נמצא בסוג של 'היי' ובהחלט אפשר לומר כי האימון הוא זה שיוצר את התחושה הזו ואת ה'היי' הזה.

מאמרים נוספים

ספורטר

תודה, נחזור אליך בהקדם!

רוצה להתאמן עם החברים?
שתף אותם!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="5594"]
דילוג לתוכן