טיפים פשוטים לשמירה על שגרת חיים בריאה

תוכן עניינים

נפש בריאה בגוף בריא


שמירה על שגרת חיים בריאה היא ללא ספק עניין שרבים מאיתנו מתקשים בו. הימים העמוסים בתוך השבועות העמוסים, הופכים כל יום למשימה של ממש ובסופו של דבר יוצא שאנחנו בכלל לא מספיקים לשים לב להתנהלות השוטפת שלנו. שגרת חיים בריאה היא בראש ובראשונה הרגל וכמו כל הרגל, גם הקנייה של שגרה שכזו היא תהליך. מחקרים מראים שלטיפוח הרגל נדרשים שלושה שבועות, עד שניתן יהיה להנות ממנו באופן טבעי, ולכן מדובר בפרק הזמן הקריטי בו חשוב להתמיד עוד יותר. אז איך כדאי להתחיל? מה כדאי לעשות? בידינו כל התשובות.

הקפידו על תזונה מגוונת


בכוונה אנחנו לא אומרים לכם תזונה בריאה, כי מדובר בהגדרה שהיא מעורפלת עוד יותר. בסופו של דבר, הגוף שלנו זקוק לכל 20 חומצות האמינו השונות, ויטמינים, ושלל רכיבים תזונתיים ואלה, נמצאים במאכלים שונים. תזונה כמובן חשובה עבור כולנו, אך משמעותית אף יותר בקרב צמחונים וטבעונים שנמנעים ממוצרים מן החי. ניתן להנות מתחליפים לחלבון והסידן באמצעות אכילה של קטניות מרובות, טופו ועוד. בנוסף, במידה ואתם מעוניינים לשמור על דיאטה, תמיד ניתן לבדוק קלוריות של מאכלים ולבחור באלטרנטיבות דיאטטיות, אך כמובן – הקפידו לצרוך מזון טבעי כמה שאפשר. 

בצעו פעילות גופנית לפחות פעמיים בשבוע


כנראה שכולנו כבר הבנו שיש חשיבות גדולה במיוחד לביצוע של פעילות גופנית, ולמרות זאת, רבים מאיתנו מתעצלים. ישנה חשיבות עם כך, להפוך את הפעילות הגופנית לעניין מהנה שבשגרה. אם אתם לא נהנים מריצה, ולא מעוניינים להעביר את זמנכם לבד בפעילות גופנית – תמיד אפשר להצטרף למשחק כדורגל עם החברים. בנוסף, שמירה על מסגרת קפדנית כמו בחדר הכושר היא אידיאלית על מנת לעודד אתכם להמשיך ולשאוף למעלה, להתקדם ולהתחטב. 

הקפידו על שינה מספקת לגופכם


אנשים רבים לא נותנים את הדעת על החשיבות הרבה של שינה ארוכה ומפנקת. במהלך שעות השינה המוח מנקה את עצמו מרעלנים שהצטברו במהלך היום ובהיעדר שינה מספקת אתם צפויים להרגיש תשישות, כאבי ראש, חולשה וחשוב לא פחות – דכדוך. הקפדה על כמות שינה שמספקת עבורכם היא משמעותית במיוחד לניהול שגרת חיים שהיא לא רק בריאה, אלא גם נעימה יותר עבורכם. 

העמיקו בתחומי העניין שלכם


אולי לא מדובר בטיפ שנוגע ישירות לבריאות, אבל הוא בכל זאת משמעותי במיוחד. המשפט נפש בריאה בגוף בריא, לחלוטין הולך גם לצד השני. אנשים שמעבירים את שעות הפנאי שלהם בפיתוח תחומי עניין, מחשבה ואפילו בילוי עם חברים קרובים, צפויים להיות אנשים שמחים יותר, אופטימיים יותר ובריאים. שלפו את הספר הזה מהמדף, נגנו על הגיטרה שלכם שאתם כל כך אוהבים ותשלפו את החברים שלכם מהשגרה לתוך יציאה כיפית וקלילה בבר השכונתי. תהנו!

מאמרים נוספים

חוק מכוני הכושר

כל אחד מאיתנו רוצה שיהיה לו גוף חטוב, בריא ושרירי כמו שרואים בפרסומות ובסרטים. ישנן כמה אפשרויות כיצד להגשים את החלום הזה, אחת מהן היא

קרא עוד »

9 טיפים לאימון

9 טיפים לאימון נכון שיביא לכם תוצאות!   שלבו פעילות אירובית פעילות אירובית מפעילה קבוצות שרירים גדולות בעצימות בינונית/ גבוה. המכשור כולל בעיקר את האופניים

קרא עוד »
ספורטר

תודה, נחזור אליך בהקדם!

רוצה להתאמן עם החברים?
שתף אותם!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="4949"]

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

נשמח לשמוע מכם

שלחו הודעה!

[leadercf7 campid="5594"]
דילוג לתוכן